Jak stworzyć i zoptymalizować swoją pierwszą kampanię linków sponsorowanych?
Forma kursu: nagranie wideo z webinara
Możliwość pobrania na dysk: tak
Czas trwania: 1h 32 min.
Stopień aktualności: 70%
Rozdzielczość obrazu : 1024x768px; Format: MP4
System operacyjny: Windows, Mac, Linux
Stopień trudności:
Skuteczna, mierzalna reklama?
Google Adwords to najskuteczniejsze narzędzie marketingowe dla fotografa. Daje Ci możliwości sterowania wydatkami i kontrolowania efektów zamieszczenych reklam. Tego nie dostaniesz w przypadku tradycyjnej reklamy drukowanej, czy banerów internetowych czy ogłoszeń płatnych w portalach branżowych. Dowiedz się jak założyć i sterować kampanią linków sponsorowanych w Google Adwords.
Obejrzyj fragmenty
Dla kogo?
Jeśli zarabiasz na fotografowaniu ślubów, chrzcin, komunii lub zajmujesz się fotografią reklamową to te szkolenie jest dla Ciebie. Nie wyobrażam sobie bycia profesjonalnym fotografem bez reklamy w internecie a Google Adwords w szczególności.
Dla fotografa, który zaczyna zarabiać na fotografii. Nie popełniaj błędów związanych z inwestowaniem reklamy. Na starcie nie masz za dużo funduszy. Przemysl dobrze zanim wydasz pieniadze na reklamę.
Dla fotografa, który już zarabia z fotografii. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swoich wyników finansowych to weź udział w webinarze i zostaw konkurencje w tyle.
Dla fotografa, który już korzysta z linków płatnych ale nie jest zadowolony z efektów, nie wie jak zwiększyć skuteczność swojej reklamy. Jeśli chesz dowiedzieć się jakie reklamy i jakie słowa kluczowe przynoszą Ci konkretnych klientów zapisz się na webinar. Powiem ci jak nie wydawać pieniędzy na nieproduktywne treści reklamowe
Czego konkretnie się nauczysz?
Jak założyć pierwszą kampanię linków sponsorowanych? Przy odrobinie szcześcia możesz rozpoczać i zdobyć 200-300 potencjalnych klientów bez wydawania nawet złotówki. Tak! To nie blef.
Jak napisać skuteczną reklamę? Nie jest sztuką napisać reklamę, która będzia miała dużą klikalność. Wydasz dużo pieniędzy a nie zdobedziesz konkretnych klientów tylko ciekawskich.
Jak umiejętnie dobrać słowa kluczowe? Podobnie jak w pisaniu tekstów dobór słów kluczowych jest bardzo ważna. Możesz mieć duży ruch na stronie a klientów jak na lekarstwo.
Jak kontrolować skuteczność reklam? Co zrobić aby zwiększać skuteczność kampanii?
Dostaniesz strategię działania na pierwsze 3 miesiące i na późniejszy czas. Ważne jest aby mieć pomysł na działanie i wiedzieć o co w ogóle chodzi w kampanii Google Adwords i nie działać chaotycznie tracac przy tym sporo pieniędzy.
Jak rozliczyć się z Twoim urzędem skarbowym? Import usług jakim jest zakup linków sponsorowancyh powoduje pewne zobowiązania. Powiem Ci krok po kroku jak wszystko załatwić i mieć święty spokój.
O prowadzącym
Szymon Zduńczyk - absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi kierunku fotografia i Politechniki Gdańskiej. Od 2004 roku właściciel AGENCJI FOTO OKO i fotograf zawodowy. Jest wydawcą kursów fotografii wideo oraz prowadzi szkolenia fotograficzne online. Od 2013 roku założyciel Akademii Foto Oko, internetowej szkoły fotografii.
Klientami jego byli m.in. Swarovski Elements, Douglas Polska, J. J. Darboven Poland, Det Norske Veritas Poland, więcej...
Współpracował miedzy innymi z: agencją Mr. Bloom przy projektach dla Dr. Oetker, ZT Kruszwica, Loopy`s World
dla
oraz z agencją Paragraff przy projektach dla Portu Lotniczego Gdańsk, Galeon i Orbis.
dla
Nagrody i wyróżnienia to: II nagroda exequo w XII Ogólnopolskim Konkursie Fotografii PORTRET w Trzciance w 2007 roku, Certificate of Achievement Honorable Mention - International Photography Awards, Los Angeles w 2003 roku, II nagroda w Ogólnopolskim Konkursie Fotograficznym Oblicza Ludzi w Otwocku, I nagroda - IV Krajowy Konkurs Fotograficzny Przystanek Woodstock, Żary 2002, wiecej...
Wyróżnienie Szymona Zduńczyka w konkursie ND Awards 2014
Ile kosztuje szkolenie?
Wideo szkolenie kosztuje jedyne 22 zł
Jak kupić?
Aby dokonać zakupu, proszę o wiadomość mailową w zakładce KONTAKT.